Sayfa 2/2 İlkİlk 12
17 sonuçtan 11 ile 17 arası

Konu: Balıklar: Trakonya

  1. #11
    Reİs cumhur gezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Yaş
    54
    Mesajlar
    2.691
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    hemde nasıl büyüyor hiç sorma, uzun oltada kçk sinarite dolaşıyordum, kırmalıkdan kumluğa girdim yanımdaki arkadaşala aynı anda şimdi trakonya alırız dedik sanki sözleşmiş gibi vede2 ad arka arkaya aldık- pir aldık.
    ".. Aptallığın en büyük kaniti aynı şeyi defalarca yapıp" farklı" bir sonuç almayı ummaktır.."

    Albert Einstein




  2. #12
    USTA BALIKÇI
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.342
    Tecrübe Puanı
    231

    Standart

    abi bizim burda istavrit kıyıladığı zaman çapariyi dibe bırakırsan hemen zıplıyor. yemli yaptığımız zaman gelmiyor yeme
    BARIŞ AYDOĞAN
    24.05.1981
    K.ÇEKMECE/İST
    AB rh+

    ince misina büyük balık, usta işi

    barisaydogan1981@hotmail.com


    Bende 1 Lira Vardı,
    Sende 1 Lira vardı.
    Paraları değiştirdik yine 1 liramız var.
    Bende 1 bilgi, Sende 1 bilgi vardı.
    Bilgileri değiştirdik, şimdi sende 2 bende 2 bilgi var...
    İşte Paylaşım Ruhu Budur

  3. #13
    Reİs cumhur gezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Yaş
    54
    Mesajlar
    2.691
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    hayret aslında burada yemliye her zaman atlar, sabah balıksdan döndüğümde limanada ağ temizleyen arkadaşın ağında vardı, aklıma hem bu konu hemde çarpıldığım an geldi, ağdakide hiç fena değildi 300-400gr lık ama tek yoksa şimdi evde olurdu.
    ".. Aptallığın en büyük kaniti aynı şeyi defalarca yapıp" farklı" bir sonuç almayı ummaktır.."

    Albert Einstein




  4. #14
    USTA BALIKÇI
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1.342
    Tecrübe Puanı
    231

    Standart

    tadı lezzetli yani bu trokonyanın. denemek lazım
    BARIŞ AYDOĞAN
    24.05.1981
    K.ÇEKMECE/İST
    AB rh+

    ince misina büyük balık, usta işi

    barisaydogan1981@hotmail.com


    Bende 1 Lira Vardı,
    Sende 1 Lira vardı.
    Paraları değiştirdik yine 1 liramız var.
    Bende 1 bilgi, Sende 1 bilgi vardı.
    Bilgileri değiştirdik, şimdi sende 2 bende 2 bilgi var...
    İşte Paylaşım Ruhu Budur

  5. #15
    Reİs cumhur gezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Yaş
    54
    Mesajlar
    2.691
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    derisini çıkarıpda kızartırsan bayağı lezzetli oluyor, sıkı etli bir etli balık.
    ".. Aptallığın en büyük kaniti aynı şeyi defalarca yapıp" farklı" bir sonuç almayı ummaktır.."

    Albert Einstein




  6. #16
    Balıkçı Adayı Erhanuzun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    106
    Tecrübe Puanı
    31

    Standart

    Hiç rastlamadım buna iykide rastlamamışız yaa tavsiyeler için tşkler
    erhanuzun.eu

  7. #17
    Dostlar stewieqrffn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    acayip korkunç gözüküyo yaaa. Umarım çarpmaz :)

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Yavru Balıklar Denize Ulaşamıyor
    By Hıcaz in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 19.03.09, 01:17
  2. Resif Canlıları Akdenizi İstila ediyor
    By Hıcaz in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 3
    Son Mesaj: 04.03.09, 23:30

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
BALIKCI FORUM