Sayfa 1/3 123 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: derin suda mercan avı - video

1. #1
    Tecrübe Puanı

Standart derin suda mercan avı - video

27 mart günü aramızda yaptığımız konuşmayla derin suda mercan avlamaya karar verdik, benimde yeni yapmış olduğum çıkrığı deneme fırsatı olacakdı, rauf abi sağ olsun benide derinde avlanmaya ikana etti!. gitme kararı geç saatde alındığı için yem olarak ancak sardalya bulabildim, kayığın sahibi ( baloncu) özkanda biraz karides bulmuş, 28 i sabahı yeni limandan saat 05.30 da hareket ile 1,5 saatlik bir yoldan sonra benim kararlaştırdığım yere vardık, derinlik 250 - 350 mt çoktandır gitmeyi düşündüğüm bir yerdi, ilk bir iki atıştan sonra balığımızı aldık; derin su MERCANI :

Sizlere birazda çıkrık ve takımdan bahsedeyim: ÇIKRIK = biryerde kendi iimalatımız gibi oldu , yan kapakları elektrik kablosu bobininden, iç çapı az olduğundan içine marangozdan yuvarlak kütük kestirdik ki çapı büyüsün, benim kasnak şu anda 1 turda 80 cm ip sarıyor; rauf abi bu kasnağın yapımında emeği geçen kişidir sağolsun, bu konularda kendisini teknik işler müdürü yaptık, bizlere yaptığı iyilikler için teşekkürler.

takım olarak ise, ben biraz farklı bir takım yaptım; derin uda avlanacak arkadaşlar için tavsiyem şu olacaktır: derinden çekeceğiniz her balık , hem kendi ekseninde hemde ana beden etrafında döneceği için kös
    teğinizin fırdöndülü olması şart, yoksa bu tür derinliklerde muhakkak takımınız kopuyor, birde takım aşağıya inerken kösteğinizin ana bedene dolanmasını engellemek için, köstek açıcıya ihtiyacınız var, bunların değişik modelleri mevcut satılıyor yada biraz uğraşarak kendinizde yapabilirsiniz; danışman kurulu ve teknik işler müdürü RAUF abi.( banada sorabilirsiniz).
    ben takımda 6 köstek kullanıyorum, isteğe bağlı olarak farklı yapabilirsiniz; ben iki takım yaptım ?, bu derinliğe 500 gr kurşunla bile 3 - 4 dk da ancak inip çıkılıyor, takım kendi halinde inerken diğer takımı yemlemeye vakit kalıyor,takımı çektiğinizde yemlemek için zaman harcamamış oluyorsunuz.
    takımda en üste klipsli fırdöndünün oraya çakar ışık takmanızı tavsiye ederim, karanlık sularda balığın dikkatini takımın olduğu yere çekmeniz için, faydası büyük.
    --------------------------------------------------------------------
    son 4 - 5 senedir akdenizli balıkcıların baş belası olan BALON balığı, bizim özkana 3 defa geldi, bu metrelerde bile bu balığı bulduğu için kendisini tebrik ediyoruz ve yeni lakabı olarak ( baloncu) özkan diyoruz.

-------------------------------------------------------------------
    ben ve (baloncu) özkan ile balıklarımız.

rauf abi ve (baloncu) özkan ile balıklar

takribi 5 - 6 kg gelen balıklarımız.

iyi seyirler: googleden
    -----------------------------
    [GVIDEO]http://video.google.com/videoplay?docid=6634583952278892738[/GVIDEO]

iyi seyirler:YOUTUBEDEN:
    -----------------------------------

".. Aptallığın en büyük kaniti aynı şeyi defalarca yapıp" farklı" bir sonuç almayı ummaktır.."

2. #2

Standart

arkadaşlar benim (baloncu) özkan hızını alamadı tekrar balığa gidelim diye tutturdu dün(02-04-2008) yine derin suda mercan avlamaya gittik.ben yine sizlere anlatmış olduğum takım ile avlandım neticede 5 kg balık aldım tek başıma.

bir hatamı ve dikkatsizliğimide sizlere aktarayım; balıklar ufak çıkıyorlar diyerek 1251/4 NO İğneden takım yapmıştım vede çok iyi netice alıyordum ki bir müddet sonra yakaladığım balıkları oltadan kaçırmaya başladım , bu işe bir anlam verememişdim ? - işimiz bitipde takımları topladığımızda iğnelerden birisi gözüme iliştiki ne göreyim- iğnenin damağı yok! - işte o zaman anladımki derin suda daha kuvvetli bir iğne seçilecek veya çok sık yenisi ile değiştirilecek- aklınızda bulunsun derinden çekilen balıklar iğnelerin damaklarını bir müddet sonra kırıyorlar.
    benim yakaladığım balıklar:

(baloncu) özkan ve arkadaşı ali toplamda 3,5 kg balık aldılar ama daha resimleri gelmedi. 2 arkadaşımız klasik mercan takımı ile avlandılar ve fark ortada.

not: baloncu en sonuda dayanamadı ve banada senin takımdan yapacaksın dedi :hysterical:

3. #3
    ___BALIKCI FORUM___ aFaLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Feb 2008
    12.965
    2445

Standart

cumhur bereketli olsun güzel resimler ve vıdeo cok iyi arkadaşım...

Büyük balık küçük balıktan uzun yaşar
    Metabolizması yüksek balık düşük olandan uzun yaşar
    Soğuk sudaki balık sıcak sudakinden uzun yaşar

4. #4

Standart

usta teşekkürler, av güzel ama iyi kol çlıştırıyor bu sistem yavaş yavaş kas yapmaya başladım.

5. #5
    USTA BALIKÇI
    1.342
    231

Standart

bereketli olsun Cumhur abi.paylaşım için teşekkürler
    BARIŞ AYDOĞAN
    24.05.1981
    K.ÇEKMECE/İST
    AB rh+

ince misina büyük balık, usta işi

barisaydogan1981@hotmail.com

Bende 1 Lira Vardı,
    Sende 1 Lira vardı.
    Paraları değiştirdik yine 1 liramız var.
    Bende 1 bilgi, Sende 1 bilgi vardı.
    Bilgileri değiştirdik, şimdi sende 2 bende 2 bilgi var...
    İşte Paylaşım Ruhu Budur

6. #6

Standart

barış ben teşekkr ederim, bu derinden balık avına rauf abi başlattı beni bakalım şimdilik ırgat gibi çalışıyoruz.

7. #7
    USTA BALIKÇI
    1.342
    231

Standart

abi 250 - 350 metredende oltayı çekmekte baya zor olur. ama çıkrık güzel düşünülüpte yapılmış. rauf abiyi önceden tebrik etmiştim tekrar tebrik ediyorum
    BARIŞ AYDOĞAN
    24.05.1981
    K.ÇEKMECE/İST
    AB rh+

ince misina büyük balık, usta işi

barisaydogan1981@hotmail.com

Bende 1 Lira Vardı,
    Sende 1 Lira vardı.
    Paraları değiştirdik yine 1 liramız var.
    Bende 1 bilgi, Sende 1 bilgi vardı.
    Bilgileri değiştirdik, şimdi sende 2 bende 2 bilgi var...
    İşte Paylaşım Ruhu Budur

8. #8
    TAYFA YakoMoZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    295

Alıntı balıkcı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bereketli olsun arkadaşlar güzel av yapmışınız mahşallah ....
    o derınlıkte oltayı cekmek gercekten cok zor......

9. #9

Standart

hemde nasıl zor bir bilseniz? ilk 10-15 atış iyi gidip geliyorda sonrakiler güzel gidyor ama zor geliyor, allahdan balık alıyoruzda yorgunluğa değiyor.

10. #10
    USTA BALIKÇI geveze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Apr 2008
    371

Standart

Abi hem balıklar hem çabanız için tebrik ederim gerçekten zor.
    Hasan Kıskanç
    Küçükçekmece/İstanbul
    17.03.1984
    A rh+

Marmara Kazan Ben kepçe:)

Hasan.kiskanc@hotmail.com

Sayfa 1/3 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)