Sayfa 1/2 12 SonSon
18 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Hava

  1. #1
    __BALIKCI FORUM__ özgürdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    57
    Mesajlar
    5.203
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart Hava

    Sekiz kuvvet hava var dışarıda limanın içi allak bullak,kadro gene aynı nöbete devam.Her fırsatta Kooperatifler ve yöneticilerine saldıranlara ithaf olunur.Bu gün insan gibi erken kaçıp misafirimle yemek yerim demiştim ama poseidon olmaz dedi gene.
    Müfit Çıkrıkçıoğlu
    İstanbul

    KIYI BALIKCISI


  2. #2
    REİS LüFerCi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Yaş
    32
    Mesajlar
    3.474
    Tecrübe Puanı
    396

    Standart

    sizlere kolay gelsin gercekten hava sert esiyor ve bütün denizde olan motorlar adaya bagladılar suan balıkcı tekneleri
    BüleNt
    İSTANBUL


  3. #3
    dökülük

    Standart

    Gazanız mubarek ola :-)

  4. #4
    dökülük

    Standart

    hacı şevki, rahmi reis ve torlak heybelide gözüküyor.

  5. #5
    _Amatör_ Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    3.298
    Tecrübe Puanı
    368

    Standart

    Alıntı dökülük Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı şevki, rahmi reis ve torlak heybelide gözüküyor.
    Poseidon vız geliyor yani.Müfit reis Allah kolaylık versin.Dert etme dark çözer işleri.

  6. #6
    __BALIKCI FORUM__ özgürdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    57
    Mesajlar
    5.203
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Yanımda namussuz o çekiyor ben bağilıyorum,ilginç bir köpek inanılmaz zeki.
    Müfit Çıkrıkçıoğlu
    İstanbul

    KIYI BALIKCISI


  7. #7
    _Amatör_ Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    3.298
    Tecrübe Puanı
    368

    Standart

    Alıntı özgürdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanımda namussuz o çekiyor ben bağilıyorum,ilginç bir köpek inanılmaz zeki.
    Allah nazardan saklasın.Maşallah birçok insanım diyenden akıllı.....

  8. #8
    Reİs Haşim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.907
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Allah kolaylık versin denizcilere hava çok kuvvetli ben bile uyuyamıyorum fırtınadan.
    Haşim
    Yalova 1966

  9. #9
    _Amatör_ Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    3.298
    Tecrübe Puanı
    368

    Standart

    Alıntı Haşim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah kolaylık versin denizcilere hava çok kuvvetli ben bile uyuyamıyorum fırtınadan.
    Seni seni demek sıfır noktasındasın

  10. #10
    Reİs Haşim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.907
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Alıntı Levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seni seni demek sıfır noktasındasın
    Yok be levent seralar uçacak neredeyse. Yatıcam arkadaş sanki uçarsa tutabilecekmiş gibi bekliyorum. Neyseki havalandırmaları açtım rüzgarın gücünü biraz olsun kırar.
    Haşim
    Yalova 1966

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Cevap: 0
    Son Mesaj: 16.09.09, 01:37
  2. Sandalla 37 günde istanbul-bodrum
    By kenane in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 12.09.09, 22:28
  3. Anafarta ve Çevre Köyleri Su Ürünleri soğuk hava deposu
    By kenane in forum Balıkçı Barınaklarımız & Balıkçı Koop'lar
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 05.09.09, 15:33
  4. Levrek balığının yetiştirme teknikleri
    By Hıcaz in forum Deniz Balıkları
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23.07.09, 11:27
  5. Scuba nedir?
    By Baba Martı in forum Zıpkın Avcılığı
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 08.07.09, 21:56

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
BALIKCI FORUM