Sayfa 1/2 12 SonSon
12 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: kaçak trole geçit yok

  1. #1
    kilimli
    Konu kilimli tarafından (07.12.11 Saat 16:39 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Reİs Kuzeyden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    548
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Habere konu olan ilk Tekne, Dereköy Su Ürünleri Koop. ikinci Baskaninindir. "Ahmet Celik" Reiside kendisidir. Denizlerimizdeki yasalara uyan ender Reislerimizdendir, bilgilerinize


    Saygilar
    Yunus Arslan
    1974

    Yok

  3. #3
    TUNCAY ŞEKER

    Standart

    benim kafama takılan bir husus daha var,ağ gözleri kare ve baklava dilimi,anladığım kadarıyla trol ağlarının seçiciliğinin sağlanması için kare göz ağ olması gerekmezmi?baklava dilimi göz nekadar açık olursa olsun yüke binince göz kapanmakta ve seçiciliğini kaybetmektedir.ne dersiniz düşüncem doğrumudur?doğruysa sirkülerde bunun gündeme gelmesi gerekir.

  4. #4
    dökülük

    Standart

    Evet, kesinlikle doğru düşünüyorsun. Kesimli ağ kullanmak lazım
    Konu yakup hocanın alanıdır, ukallık yapmamak için bu kadar söyleyip cevap vermesini bekleyelim.

  5. #5
    % 10O Lazoğli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2009
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.275
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Tamamen düzmece,


    Kumkapı limanının içi trol dolu karşısında bot varken sefer atıyorlar tam yol


    Haaa gırgırcı trolcu kavgası var diyorlardı yaa ARTIK yok TROLCÜLER kazandı

    nedenmi gırgırlarda trol çekiyorlar çoğunun ambarında takım var,



    Radara geziyor ayağıyla onlarda aslan gibi trol çekiyorlar,


    Boğaz yine bildiğiniz gibi MAHŞER YERİ ,

    İstanbulda oturan arabası olan herkezden ricam saat 11 den sabah 05 e kadar

    gidin Sarayburnundan seyredin cümbüşü,


    Tanıdık herkeside açık seçik kendi gözünüzle görün KAÇAK TROLCÜSÜ

    KİMLERLE ELELE,


    Unutmadan görevini yapanda yok değil arkadaşımın yanındaki tayfanın sarısı

    1 ay geçik diye 380 tl,


    HAYIRLISI ALLAHTAN


    34 D 1316

    BAKIRKÖY/İSTANBUL


    KİM NE YAPARSA KENDİNE YAPAR

  6. #6
    ___BALIKCI FORUM___ aFaLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Yaş
    56
    Mesajlar
    12.952
    Tecrübe Puanı
    2444

    Standart

    Boğazda poyraz koy limanında pomaklar çalişiyor denizi kazıyorlar hemde balıkları liman içinde ayıklıyorlar karakayık mafyası





    Büyük balık küçük balıktan uzun yaşar
    Metabolizması yüksek balık düşük olandan uzun yaşar
    Soğuk sudaki balık sıcak sudakinden uzun yaşar


  7. #7
    % 10O Lazoğli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2009
    Yaş
    53
    Mesajlar
    1.275
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Dün gece Kumkapıda kaldım bir iki eski dostla sohpet ettim ,

    Söylenenler anlatılanlar karşısında hayretler içinde bıraktılar beni,


    Ben bunları sizlerle paylaşmak istemiyorum yanlız HEPİMİZ şunu

    bilelim HERŞEY GÖZ ÖNÜNDE OLUYOR,


    VEEEE HİİÇ KİMSE GÖRMEK İSTEMİYOR


    HERŞEY DAHADA BETER OLMUŞ SON 2 AYDIR,


    Benimde sözüm bitti DÜN GECE


    34 D 1316

    BAKIRKÖY/İSTANBUL


    KİM NE YAPARSA KENDİNE YAPAR

  8. #8
    ___BALIKCI FORUM___ aFaLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Yaş
    56
    Mesajlar
    12.952
    Tecrübe Puanı
    2444

    Standart

    Nereye kadar gidecekler ben birini hatırlıyorum reislerden fumelifenerınden 20-30 mahkemesi vardı bir sürü cezası evine bile gidemiyordu kaçak yasıyordu sandallarda yasıyordu bu reis gene baslamış marmarada trol cekmeye bu adamlar uslanmaz hepsinin kayıtları ve hangi motorla cektikleri belli yakalandımı direk motoru yok edeceksin bir daha cıkmasın...





    Büyük balık küçük balıktan uzun yaşar
    Metabolizması yüksek balık düşük olandan uzun yaşar
    Soğuk sudaki balık sıcak sudakinden uzun yaşar


  9. #9
    __BALIKCI__ Emre Malkoçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    840
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    ahh be samet abi keşke senin konu başlığına kullandığın "kaçak trol" ifadesini

    o kanal da kullansaydı.

    diyoruz trol bilmeyenin ilk adresi işte bunun gibiler yüzünden trol bilmeyenin

    ilk adresi diyoruz bilmiyosa araştırsın internette %5 trol ile kaçak trol ayrımı

    var araştırsa farklı bir sonuç mu elde edecek?

    bu yayın organlarını mahkemeye vermek lazım işimi karalıyosun diye

    haksızmıyım abiler işe bide bu yönünden bakın.
    Emre Malkoçoğlu / Samsun

    Samsun Su Ürünleri Kooparatifleri Merkez Birliği.
    www.malkocoglubalikcilik.com.tr
    info@malkocoglubalikcilik.com.tr


  10. #10
    Balıkçı
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    113
    Tecrübe Puanı
    21

    Standart

    basın ve gırgır yandası zıhnıyetler trolu genel olarak kullandıkları ıcın sankı trolcu canavarmıs gıbı gozukuyo..balıkcılıktan anlamayan dırek zaten kendını bellı edıyo..-ne trol mu ??--aman ya bırak denızı bıtırdıler..işte bu cevabı veren tum zıhnıyet benım ıcın denızcılıkten anlamayan zıhnıyettır.kacak trol yapan tamam onda denecek tek soz yok ama bu işi adam gıbı yapana dıl uzatmak yanlıs olur hemde cok yanlıs..madem denızlerınızı bu kadar cok sevıyosunuz degerlı basın mensubu ve vatandaslar..o halde her gun yap denetımını yap bakalım gıt bı sahıl kesımıne bak bakalım o gırgırlar nelerı avlıyo hemde yasak oldugu bas bas bagrılırken..ama yok ne guzel kafada yıllardır olusturmus oldugunuz TROL ZARARLI kavramı var ya ne gerek var kı yenı bıseye..ayıp ayıp bu dunya baki değil topragın altına gırınce kul hakkını bakalım nasıl odeyeceksınız.adam lımanın basında duruyo bot kolluyo ee hanı hava esıyoı dıyelım helıkopter nerde neden cıkmıyo bogaz agzına sırayla cekılen trolden haberı yokmu o buyukderedekılerın he yokmu..ais koydular kayıklara anlamıyolarmı bu kayıklar gırgır degıl bısey degıl bogaz agzına napıyorlar...genel kavramı kullanarak adam gıbı serefıyle bu bu işi kuralına uygun yapan adamları kımse karalayamaz..o kadar çinekop yasağı oldu balıkhanede tutulan balıklar yakalandı vs vs bı suru haberler..bu balıkları kım getırdı demek kım tuttu demek bu kadar mı zor sayın basın mensupları neden çekımlerınızı lımanlarda yada bogaz agzında yapmıyorsunuz..dogru ne gerek var sabıt bı dusunce var TROL TROL TROL...yazık çok yazık

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Balıkçılar kaçak avcılık istemiyor
    By Burhan Reis in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23.09.11, 09:30
  2. İzmir'de Kaçak Avcılık İddiası
    By aFaLa in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 04.09.11, 19:03
  3. Kaçak avcıların korkulu rüyası
    By aFaLa in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 06.08.11, 11:07
  4. Kaçak balık avına geçit yok
    By Burhan Reis in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 5
    Son Mesaj: 19.02.11, 21:56

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
BALIKCI FORUM