Sayfa 1/2 12 SonSon
16 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Kılıç avcılığı

  1. #1
    ___BALIKCI FORUM___ aFaLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Yaş
    56
    Mesajlar
    12.942
    Tecrübe Puanı
    2443

    Standart Kılıç avcılığı


    sinarit0
    KILIÇ AVCILIĞI
    ARKADAŞLAR YÜZER AĞLARLA KILÇ AVCILIĞI YASAKMIDIR? BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM.
    sinarit0 arkadaştan alıntıdır arkadaşlar....





    Büyük balık küçük balıktan uzun yaşar
    Metabolizması yüksek balık düşük olandan uzun yaşar
    Soğuk sudaki balık sıcak sudakinden uzun yaşar


  2. #2
    Reİs Burhan Reis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Yaş
    59
    Mesajlar
    5.695
    Tecrübe Puanı
    933

    Standart

    Yasak olmadığı zamanlarda Yasak olmayan meralarda (akdenizde)balıkçı tekneleri yeldirme ağlarla uzatma yaparak kılıç vb balıkları avlıyorlar .Kılıçta boy yasağıda kalktı sanırsam.
    ><((((º>`·.¸¸.·´`·.¸¸.-> BALIKÇI FORUM <-.¸¸.·`´·.¸¸.·`<º))))><

  3. #3
    dökülük

    Standart

    Evet kalkmış.
    Sebebini anlamadım.
    Yalnız iyi balıkçılık oluyormuş.
    Bu sene bayağı kayık hazırlanıyormuş.

  4. #4
    _Amatör_ Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    3.298
    Tecrübe Puanı
    368

    Standart

    Seneye onlarında misyonu biter......

  5. #5
    Vıp üye İhtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4.641
    Tecrübe Puanı
    957

    Standart

    Kılıç biraz toparlanmaya başlamış, yavrular falan var, zaten balıkhanede de görürsünüz.:(

    Bunu engellemek ve tohumunu kurutmak için boy yasağı kaldırılmıştır.
    Herkes, ne yaparsa kendisine yapar.

    M.Mahir Ersin
    İstanbul 1945

  6. #6
    dökülük

    Standart

    Hayırlı bir iş diyorsun yani :))))))

  7. #7
    Reİs Burhan Reis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Yaş
    59
    Mesajlar
    5.695
    Tecrübe Puanı
    933

    Standart

    kılıçlar göç balığımıdır.
    ><((((º>`·.¸¸.·´`·.¸¸.-> BALIKÇI FORUM <-.¸¸.·`´·.¸¸.·`<º))))><

  8. #8
    Vıp üye İhtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4.641
    Tecrübe Puanı
    957

    Standart

    Herıld yani.

    Allah akıl, fikir, iz'an versin ne diyeyim.
    Herkes, ne yaparsa kendisine yapar.

    M.Mahir Ersin
    İstanbul 1945

  9. #9
    Reİs Burhan Reis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Yaş
    59
    Mesajlar
    5.695
    Tecrübe Puanı
    933

    Standart

    Maksadımız ögrenmek.Bilmiyenler olabilir.sorum bilgi amaçlıdır
    ><((((º>`·.¸¸.·´`·.¸¸.-> BALIKÇI FORUM <-.¸¸.·`´·.¸¸.·`<º))))><

  10. #10
    _Amatör_ Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    3.298
    Tecrübe Puanı
    368

    Standart

    Mahir abi helal olsun sana..İng.de çözmüşsün:)

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. saçmalı mezgit ağının
    By Ali41 in forum Balıkçı Borsası
    Cevap: 18
    Son Mesaj: 07.07.15, 18:59
  2. sportif balık avcılığı
    By aFaLa in forum Güncel Deniz Haberleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 23.03.10, 05:49
  3. Cevap: 0
    Son Mesaj: 07.04.09, 21:35
  4. Cevap: 1
    Son Mesaj: 06.04.09, 15:54

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
BALIKCI FORUM