Sayfa 1/2 12 SonSon
16 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: selam arkadaslar

  1. #1
    Meraklı halilkaptan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    22

    B (46) selam arkadaslar

    ben bu sitede yeniyim .

  2. #2
    ___BALIKCI FORUM___ aFaLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Yaş
    56
    Mesajlar
    12.942
    Tecrübe Puanı
    2443

    Standart

    aramıza hoşgeldin arkadaşim iyi forumlar





    Büyük balık küçük balıktan uzun yaşar
    Metabolizması yüksek balık düşük olandan uzun yaşar
    Soğuk sudaki balık sıcak sudakinden uzun yaşar


  3. #3
    Balıkçı oltacı tayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Yaş
    62
    Mesajlar
    1.092
    Tecrübe Puanı
    124

    Standart

    Hoşgeldiniz arkadaşim
    http://www.balikcilar.net/image.php?type=sigpic&userid=11&dateline=122962411  7
    Balıkçılık sevgi,
    Sabır,
    Soğuk kanlılık ve refleks ister!!!!!

  4. #4
    TAYFA meteor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2008
    Yaş
    47
    Mesajlar
    313
    Tecrübe Puanı
    68

    Standart

    aramıza hoş geldiniz.
    Orhan Güler
    1971 İst/Küçükçekmece

  5. #5
    REİS LüFerCi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2008
    Yaş
    32
    Mesajlar
    3.474
    Tecrübe Puanı
    396

    Standart

    aramıza hoş geldiniz.
    BüleNt
    İSTANBUL


  6. #6
    Meraklı halilkaptan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    22

    Standart

    tesekürler cengiz abi .ben almanyadayim sizin fotgraflara bakip teselli oluyorum burada balik tutmanin tadi yok gölden cikan baliklar standart yani ne cikacagini biliyorsun ara sira bana yazin cok memnun olurum tesekkürler rastgelee.

  7. #7
    Meraklı halilkaptan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    22

    Standart

    tesekkürler tayfun abi.

  8. #8
    Meraklı halilkaptan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    22

    Standart

    tesekkürker orhan abi.

  9. #9
    Meraklı halilkaptan09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2009
    Yaş
    46
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    22

    Standart

    tesekkürler bülent.

  10. #10
    BALIKÇI Engin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Yaş
    53
    Mesajlar
    551
    Tecrübe Puanı
    88

    Standart

    aramıza hoşgeldin arkadaşim iyi forumlar

    birgün bi şarkı bi albüm ararsanız kulağınızın pasını silmek isterseniz buyrun
    www.oyunmuzik.com

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Selam arkadaşlar
    By gladiac in forum Tanışma Odası
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 05.05.09, 22:09
  2. Selam
    By ReiS in forum Tanışma Odası
    Cevap: 9
    Son Mesaj: 12.04.09, 12:34

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
BALIKCI FORUM