Sayfa 1/5 12345 SonSon
45 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: Türk Balıkçı teknelerinin yasa dışı su ürünleri istihsali

  1. #1
    vip
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    353
    Tecrübe Puanı
    50

    Standart Türk Balıkçı teknelerinin yasa dışı su ürünleri istihsali

    T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI SAHİL GÜVENLİK KOMUTANLIĞI/ANKARA 3000-10/Hrk.Ara.Kur.Mrk sayılı 06 ocak 2010 tarihli yazılarında ukrayna da 4 adet Türk balıkçı teknesi tespit edildiği 10 aralık 2009 tarihinde ukrayna münhasır ekonomik bölgesinde kalkan avlamak üzere Türk limanlarından ayrıldığı,bu teknelerin 2 sinin isimlerinin BABA HASAN ve HASAN REİS olduğu bildirilmiştir.ayrıca EMRE REİS,BABA HASAN,ve PIRLANT KARDEŞLER isimli Türk balıkçı tekneleri ukrayna,nın münhasır ekonomik bölgesi içersinde faliyetlerde bulundukları.ihlal yapan balıkçı teknelerine yönelik olarak,arama ve tespit faliyetlerine yoğun olarak devam edildiği,ihlal yapan teknelerin tespiti halinde,ukrayna yasalarına göre bu tekneler hakkında ağır yaptırımlar uygulanacağı,bidirilmiştir.bütün balıkçılarımıza duyurulur. İST.BÖLGESİ.SU ÜRÜNLERİ KOOPERATİFLER BİRLİĞİ

  2. #2
    Reİs Kuzeyden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jan 2010
    Mesajlar
    548
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Ya bu Pirlant Kardesler zamaninda Bulgaristandada yatmisti galiba?? halen vaz gecmediler mi bu islerden yada köselik olmadilar mi? :)

  3. #3
    ___BALIKCI FORUM___ aFaLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2008
    Yaş
    56
    Mesajlar
    12.942
    Tecrübe Puanı
    2443

    Standart

    Alıntı Ali güney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T.C İÇİŞLERİ BAKANLIĞI SAHİL GÜVENLİK KOMUTANLIĞI/ANKARA 3000-10/Hrk.Ara.Kur.Mrk sayılı 06 ocak 2010 tarihli yazılarında ukrayna da 4 adet Türk balıkçı teknesi tespit edildiği 10 aralık 2009 tarihinde ukrayna münhasır ekonomik bölgesinde kalkan avlamak üzere Türk limanlarından ayrıldığı,bu teknelerin 2 sinin isimlerinin BABA HASAN ve HASAN REİS olduğu bildirilmiştir.ayrıca EMRE REİS,BABA HASAN,ve PIRLANT KARDEŞLER isimli Türk balıkçı tekneleri ukrayna,nın münhasır ekonomik bölgesi içersinde faliyetlerde bulundukları.ihlal yapan balıkçı teknelerine yönelik olarak,arama ve tespit faliyetlerine yoğun olarak devam edildiği,ihlal yapan teknelerin tespiti halinde,ukrayna yasalarına göre bu tekneler hakkında ağır yaptırımlar uygulanacağı,bidirilmiştir.bütün balıkçılarımıza duyurulur. İST.BÖLGESİ.SU ÜRÜNLERİ KOOPERATİFLER BİRLİĞİ
    Alıntı Kuzeyden Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya bu Pirlant Kardesler zamaninda Bulgaristandada yatmisti galiba?? halen vaz gecmlaşimediler mi bu islerden yada köselik olmadilar mi? :)
    paylaşim için teşekkürler.





    Büyük balık küçük balıktan uzun yaşar
    Metabolizması yüksek balık düşük olandan uzun yaşar
    Soğuk sudaki balık sıcak sudakinden uzun yaşar


  4. #4
    denizkurdu85

    Standart

    ne alaka yaaa emre reis benım teknem yok böle bişi yaaa

  5. #5
    __BALIKCI FORUM__ özgürdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    57
    Mesajlar
    5.203
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Sahil güvenlik bilgilendirme mesajı bu gün birliğe geldi ve tekne adlarıda bunlar,kendinizden eminseniz itiraz edin yada sizin adınıza birlik olarak biz başvuralım.Belki 1-2 gibi uzantısı vardır diğer teknenin.
    Müfit Çıkrıkçıoğlu
    İstanbul

    KIYI BALIKCISI


  6. #6
    Reİs ilkay_cinar81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2009
    Yaş
    37
    Mesajlar
    386
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Dikkatli olmak lazım, tekne isimleri karışmış olabilir.
    Neticede kaçak avlananlar Türk karasuları olsun, yabanıc karasuları olsun neyse cezalarını görmelidir bence.
    Saygılarımla,
    İlkay ÇINAR
    Rumeli Kavağı/Sarıyer
    İSTANBUL

  7. #7
    vip
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    353
    Tecrübe Puanı
    50

    Standart

    denizkurdu 85 yazımda belirtiğim gibi ANKARA/sahil güvenlik komtanlığından gelen resmi yazıda geçen isimlerin içinde EMRE REİS geçmekte kumkapıya gelirsen yazıyı daha detaylı görürsün,ayrıca özgürdenizin hatırlatması başında veya sonunda ek varsa,kendinden eminsen istanbul birliğe gel itiraz edelim.ayrıca resmiyete dayanmayan konularda hicbir şekilde tekne ismi yayınlamayız

  8. #8
    denizkurdu85

    Standart

    abi sen tel numaranı ver bana bı görüşelım

  9. #9
    denizkurdu85

    Standart

    05335720180

  10. #10
    __BALIKCI FORUM__ özgürdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    57
    Mesajlar
    5.203
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Dostum olaki bir haksızlık var başvur bize sizi savunan olalım,itiraz edelim o sularda değildik diyelim yada aynı adda başkası var diyelim,yada ne bileyim belki karadaydın? Başvur çözelim,lakin böyle bir evrak var...
    Müfit Çıkrıkçıoğlu
    İstanbul

    KIYI BALIKCISI


Sayfa 1/5 12345 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Benzer Konular

  1. Türkiye'deki Balıkçı Barınakları
    By kenane in forum Balıkçı Barınaklarımız & Balıkçı Koop'lar
    Cevap: 7
    Son Mesaj: 27.09.13, 10:27
  2. Türkiye Balıkçı Barınakları-TAM LİSTE
    By aFaLa in forum Balıkçı Barınaklarımız & Balıkçı Koop'lar
    Cevap: 6
    Son Mesaj: 08.11.10, 01:24
  3. Su Ürünleri Yönetmeliği
    By LüFerCi in forum KANUNLAR
    Cevap: 0
    Son Mesaj: 02.10.09, 14:53
  4. Cevap: 0
    Son Mesaj: 02.10.09, 14:52
  5. Su Ürünleri Kanunu
    By OfficeR in forum Denizcilik Dökümanları
    Cevap: 1
    Son Mesaj: 01.07.09, 22:23

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
BALIKCI FORUM