Sayfa 1/2 12 SonSon
13 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: utanın

  1. #1
    Balıkçı etki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Mesajlar
    112
    Tecrübe Puanı
    32

    Standart utanın

    sevgili arkadaslar küçük plakalı bi tekne aldım kıyı balıkcılıgı yapmak için yesil ruhsatı fln var.gps e kadar donattım.denize elverişliliğini sadece yaptıcagım ucuz mazot kullandıgım da yok .gel gelelim iki haftadan beri liman başkanlıgına gidip gelmekteyim ve denize cıkamadıgım için yol param bile kalmadı altı üstü bir imza atacaklar yemin ederim araba alıp satmak daha kolay bu kadar balıkcı magdur edilirmi git gel baskan toplantıda yok misafiri var en sonunda yakıcam tekneyi adamı zorla katil veya terörist yapacaklar.maasları oturdukları yerden alıyorlar biz ise su içinde kocagün calısıyoz yok yunus geldi agları yırttı yok dik olmadı baska bi problem .adam gibi balıkcılık bile yapamıyoz.ama bizde kabahat .plakayı söküp özel tekne belgesi alacagım sahil güvenlik gelirse agları cuvalla denize atıcam bu kadar basit zaten ayda yılda bir kere gelicek diye bir dünya cile cektiriyorlar.liman seferi gibi seylerde yok al tekneyi karadenize git kimsede yol kagıdı sormaz özel teknede adaletmi bu.bi tane gırgır sahibine bunu yapsınlar da göreyim.

  2. #2
    Hıcaz

    Standart

    Herhalde evraklarınızda bir eksiklik olabilir....
    En kötü ihtimal dahi...Buğün sabah veriyorsun evrakını ertesi gün saat 16.00 da alıyorsunuz....

  3. #3
    Balıkçı etki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Mesajlar
    112
    Tecrübe Puanı
    32

    Standart

    ah be abicim nerde sörvey geldi baktı koca gün laklak yapıyorlar gidip görmesem neyse herseyim tam fazlam bile var :)

  4. #4
    Balıkçı etki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Mesajlar
    112
    Tecrübe Puanı
    32

    Standart

    Allah bildigi gibi yapsın nediyim nasıl devlet memuru bunlar yazıklar olsun

  5. #5
    Reİs Burhan Reis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Yaş
    59
    Mesajlar
    5.697
    Tecrübe Puanı
    934

    Standart

    Olur bu işler olur.TC. halleri bu günlere düştük.Elbet demokrasiler düzelirde halkın kendi kendine yönettitiği bir ortam olur.Senin kuvvetli dayıların hısımların yok demekki olsaydı önünde kul olurlardı.İşlerin bu kadar uzamazdı.
    ><((((º>`·.¸¸.·´`·.¸¸.-> BALIKÇI FORUM <-.¸¸.·`´·.¸¸.·`<º))))><

  6. #6
    Balıkçı etki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Mesajlar
    112
    Tecrübe Puanı
    32

    Standart

    haklısın abi saygılar

  7. #7
    Reİs Burhan Reis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Yaş
    59
    Mesajlar
    5.697
    Tecrübe Puanı
    934

    Standart

    Saygılar birgün elbet gerçek demokrasi ile yaşayacağız.
    ><((((º>`·.¸¸.·´`·.¸¸.-> BALIKÇI FORUM <-.¸¸.·`´·.¸¸.·`<º))))><

  8. #8
    Vıp üye İhtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4.641
    Tecrübe Puanı
    958

    Standart

    Maalesef, meslek sahipleri ile keyif ehli arasında tersine çalışan bir sistem var.

    Amatör tekne ve ehliyet alsan, o ehliyeti sürekli kullanırsın, onunla 22 metre tekneyi sadece Türkiye'de değil, dünya denizlerinde gezdirirsin, tekneye bir ruhsat alırsın işin biter, sadece yıllık bağlama ücreti ödersin.
    O da anasını satayım sanki bez gibi metreyle satılıyor, senin 6-7 metrelik, 6-7 bin lira etmeyen teknenle, adamın aynı boylarda, arkasında iki, hatta üç tane 200 HP motoru olan teknesi aynı parayı öder, yahu adaletse şu parayı değerine göre alsanıza, yok, motorun, teknenin hiç kıymeti veya farkı yok, boy önemli, dedim ya sanki bez alıyorsun.

    Meslek sahibi isen, tekneye ruhsat, kendine ruhsat, her sene adı değişen bir kontrol, deniz sörveyi, kara sörveyi, anasının bilmem nesi, gemici kağıdına vize, vize için sağlık muayenesi, daha da ne bileyim neler.
    Ne o, bulursan, yerine göre yunus veya gezi teknelerinden kendini kurtarıp birkaç balık tutacaksın.

    Sen teknene hanımını çocuğunu bindiremezsin, öteki hem kendi biner, hem istediğini bindirir, isterse saati 50 liraya gezi yapar, istediği zaman balık tutar, tebliğ satamaz dese de bal gibi satar.

    Vallahi ben kararsız kaldım, bin türlü sıkıntıya katlanıp ruhsatlı teknemi mi devam ettireyim yoksa amatör tekne edinip her istediğimi rahat rahat yapayım?

    İnsanı çileden çıkartacaklar.
    Herkes, ne yaparsa kendisine yapar.

    M.Mahir Ersin
    İstanbul 1945

  9. #9
    __BALIKCI FORUM__ özgürdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2009
    Yaş
    57
    Mesajlar
    5.203
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Zaten istedikjleride bu bezdirip filoyu düşürmek,sonrasında balıkçı ve barınakları ulaştırma bakanlığı ve dolayısıyla denizcilik müsteşarlığına bağlamak arkasından zaten yeteri kadar ruhsatlı teknede yok deyip barınakları ele geçirip sanki eksiği var yeni rant kapıları aralamak.Kesinlikle yılmak yok,asli görevleri olan işleri halletsinler önce Haliçin içi ve boğaz tur tekneleriyle doldu,boğazın her yerinde bir değnekçi yol kesmiş parayla yer satıyor,tonozlardan ağ atmak mümkün değil,harcırahını yatırdığın sörveye taksi tutmalısın vs.Kimse sormuyor arkadaş asli işin ne?
    Müfit Çıkrıkçıoğlu
    İstanbul

    KIYI BALIKCISI


  10. #10
    Vıp üye İhtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    4.641
    Tecrübe Puanı
    958

    Standart

    Sörvey, görevlinin vazifesi, nasıl gelip bakacaksa baksın, bana ne?
    Sadrazam mı bu, neden balıkçı ona taksi tutuyor?
    Kaç balıkçı bir yere giderken kendi eşine çocuğuna taksi tutabiliyor?

    Ayıp denen bir şey var.

    Nerede diye sormayın, vardır herhalde.
    Herkes, ne yaparsa kendisine yapar.

    M.Mahir Ersin
    İstanbul 1945

Sayfa 1/2 12 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
BALIKCI FORUM